Valdemar

Tillbaka från Gotland och Medeltidsveckan! Som vanligt en väldigt trevlig vecka med musik, mat och gyckel. Dock spenderades mycket av min tid på andra håll än Visby och jag och familjen åkte runt i resten av Gotland och badade och njöt av naturen. Min mor blev förälskad i Gotland och det skulle inte förvåna mig om vi besöker det nästa år. Till min stora förvåning upptäckte jag att jag inte spenderat mer än en hundralapp när jag var där och den hundralappen var på päronmarmelad med chili och Gotlandstillverkad fårost. Mycket gott.

Det är i alla fall skönt att komma tillbaka till Stockholm igen trots att det är så varmt och fuktigt. Regn på natten och varma dagar är inte mitt favoritväder, men man vänjer sig nog lagom till hösten. För några få bilder från Gotland se http://aera.bilddagboken.se/ .

image25
Sådana här såg jag på Gotland. "Swedish sheep" på engelska.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0