Flipendo

Jag vet inte vilken bubbla jag har levt i de senaste året. Det slog mig när jag pratade med Sofia här om dagen att det är Harry Potter premiär ikväll. Då andra filmen kom satt jag och Ulrika och kollade på premiären. Jag hade ett datorspel och köpte till och med en hyfsat nördig tilläggsbok. Sen växte jag, började gymnasiet och Harry försvann ur mitt liv. Tredje och halva fjärde filmen har jag sett men läsandet har fallit i glömska. På gymnasiet har jag inte hunnit läsa frivillgt över huvud taget (bortsett från förra sommaren när jag plöjde Gömda, Asyl och Mias hemlighet). Annars har jag läst En dåres försvarstal, Svindlande höjder och Hundra år av ensamhet. Bra böcker allihopa men idag insåg jag att jag inte ens läst femte Harry Potter-boken och började panikläsa. Jag hade ju den hemma och allt, nu har jag läst 3 sidor - sen orkade jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0