Ipod Nano - lagg

Jag har en vit ipod nano. När jag skulle kuta till bussen imorse hade min vita ipod nano bestämt sig för att fastna på att jag kunde "remove the connection" eller någonting sådant. Problemet var bara att det inte fanns någon connection till någonting. Jag var nära på att dö. Eller i varje fall kasta min kära i golvet i ett raseriutbrott. På jobbet tänkte jag att mina tekniska kollegor skulle hjälpa mig, kunde någon det? -Nej!
När jag, efter en hård arbetsdag, kom hem testade jag att koppla den till datorn för att sedan ta loss den, precis som den angav att man kunde. Då detta inte heller fungerade började jag leta kvitton och garantier, jag trodde att slutet var nära och grät inombords. Men ack, tänkte jag, jag borde googla det. Så jag googlade "ipod nano lagg". Tydligen är jag inte den enda som upplevt detta problem. På någon jättenörd-sida hittade jag tipset att hålla inne centerknappen och menyknappen samidigt. Otålig som jag var slängde jag mig på ipoden och tryckte för fulla muggar...ingenting. Aggresiviteten spirade i mitt sinne, jag tänkte "NU FAN SKA DET FUNKA!!!" Så jag tryckte igen, hårt och överlänge. Mycket riktigt fungerade det. Ipoden stängde av sig och när jag satte på den igen fungerade det. Jag är lycklig.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0