My true way to deal was to vanish.

Precis som Martin har jag en egen blogg (se listan till höger). Dock skriver jag knappast mer där än här. Jag har blivit lat och ångestdrabbad. Det blir mer och mer efter varje dag som går, enda sedan jag tog studenten. Jag knegar på jobbet, räknar ner timmarna tills jag får gå hem. Sen funderar jag, vad fan ska jag göra med mitt liv det här året. Johan tycker att jag borde söka in på någon stuntkurs i Lund, bara för att få leva lite studentliv. Å andra sidan ska jag leva studentliv i fem år därefter. Problemet är väl mest att jag inte vet vad jag vill. Det finns så många valmöjligheter och jag kan inte bestämma mig. Fan!

Igår bakade jag en övernajs citronkaka med passionsfruktsås. Kan uppdatera med en bild och eventuellt recept om ett tag. Nu ska jag göra mig redo att möta dagen!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0