Release me

Igår bestämde jag mig.
London ska bli av. Det ska inte bli ett av alla projekt som bara rinner ut i sanden, nej i augusti eller allra senast september ska vi vara i det Förenade riket. Jag insåg också att det är en hel del att kolla upp och fixa innan. Man kan få många tips och hitta bostad/jobb på nedanstående hemsida:
http://www.londonsvenskar.com/

Sommaren fram till det ska gå ut på jobb. Jag ska slita röven av mig på CDON och förhoppningsvis också på sjukhuset som vikarie. Eftersom jag jobbat där innan jag hamnade på CDON så har jag lite humm om vad det handlar om, dock har hela journalsystemet blivit elektroniskt så det blir väl till att lära mig ytterliggare ett datorprogram. Jag borde vara teknisk vid det här laget, men icke.

Idag ska jag in och kolla på Pirates... med småknattarna.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0