Studenttider

Jag ber om ursäkt för taskig uppdatering men det är massor av studentfirande nu. Jag sitter och letar efter filmen som vi fick se på studentbalen igår, på youtube, men utan resultat. Den är från våra utsparkslekar och är bland de bästa filmer jag har sett. Speciellt den delen när Björn slänger ner mig i luftpoolen i fontänen på Gustav Adolfs Torg och jag kravlar mig upp för att sparka vatten på honom utan resultat. Balen blev jättelyckad. Alla som jag snackat med tyckte det var roligt. Idag är jag trött som jag vet inte vad, jag gick upp klockan halv 10 för att gå till jobbet. Det var illa, men jag var inte så bakis, lite lagom sådär. I jämförelse med efter Borgars student var det ingenting. På tisdag tar jag studenten!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0