You were never really ever there at all

Martin har lämnat mig för Gävle. Där ska han besöka sin farfar och bada med sin syster och hennes kompis. Eh, jag är hemma. Vädret är kasst vilket suger eftersom jag hade tänkt spendera all min lediga tid innan jag börjar att jobba med att ligga vid poolen och jäsa. Nu får jag sitta inne och ha tråkigt istället. Studenttiden har kommit och passerat. Det var så sjukt roligt! Jag skulle kunna tänka mig att ta studenten igen nästa år också. Fast då har jag kompisar som går ut så jag kan fira med dom, utan betygsångest. Räknade förövrigt ut mitt snitt igår 18,4. Har man inte 20,0 är man ändå körd, jag kan inte bli någonting.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0