CAPS LOCK!!! - men lyssna då!

Det är roligt hur folk tror att CAPS LOCK ger en större effekt. Sanningen är att det faktiskt gör det, men när folk skriver in till mig på jobbet, med stora bokstäver, blir jag knappast mer villig att hjälpa dem, snarare lite irriterad. Vi gör faktiskt vårat bästa trots att det kanske inte verkar så. Det är dock inte mitt fel att lagersnubbarna packar fel.
På måndag är det näst sista provet, fysik B. Kärn- och partikelfysik. Jag är screwed, fast jag har ju hela helgen på mig så då ska jag nöta in allt som har med alfa-, beta- och gammastrålning att göra. Det är så sjukt kort tid kvar till studenten. Jag blir aldeles pirrig!

Dagens låtmissbruk:
Matchbox twenty - Bent

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0