Fysikprov - Tröstshopping

Efter 3 timmars atom och kärnfysik snubblade jag ut ur aulan. Vi satt på läktaren vilket är sämst eftersom det är sjukt trångt mellan stolarna och bordet som man fäller ner. Jag lyckades välta ner alla mina papper på raden under samt smälla ihop bordet så hela aulan undrade vem det var som river stället. Dessutom stabbade jag mig i handen med min penna när jag satt och filosoferade så det började blöda. Och om inte det var nog så smaschade jag in fotknölen i en kant på väg ut. Ja, efter hela denna katastorofala morgon knallade jag med Sofia till stan. Där inhandlade jag lite smått och gott, bland annat asbra örhängen.

/J
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0