Hard work work

Till morgondagens musiklektion ska jag ha tragit fram 3 amatörspelbara låtar som förslag. Tyvärr känner inte min grupp till bra musik som Goo goo dolls-Slide eller någon låt what so ever av Counting crows så det får bli typ Backstreet boys. Nostalgi så det smäller om det.
Cdon ringde och bad mig komma in och jobba, så efter skolan och en kvick fikapaus knatade jag bort jobbet och slet i 4 timmar. Frågan som slog alla tidigare frågor med hästlängder kom in: "Vad är ett lösenord?".
Nu sitter jag som sagt och letar efter låtar, det går sämst för jag vill inte spela BSB. Grymt tacksam för tips. Dessutom ska jag koncentrera mig på Grey's Anatomy, ah livet är hårt.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0